3+1 tips για απώλεια βάρους!

03/12/2023

Η διαχείριση του βάρους σου είναι κάτι που σε ταλαιπωρεί?

Δεν είσαι η μόνη! Το 80% των γυναικών που ξεκινούν μια δίαιτα, δεν την ολοκληρώνουν και κύριος λόγος είναι η ψυχολογική πίεση που αισθάνονται. Είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθάνεσαι πίεση αν καλείσαι να αλλάξεις μια συνήθεια που αποτελεί καθημερινότητά σου εδώ και χρόνια. Εμείς είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε να αλλάξεις τη νοοτροπία σου σε σχέση με το σώμα σου και να αναγνωρίσεις τι σου κάνει πραγματικά καλό και τι σε βλάπτει.

Δες περισσότερες λεπτομέρειες εδώ.

Πάμε να δούμε 4 tips που θα σε βοηθήσουν να ξεμπλοκάρεις τον οργανισμό σου και να φτάσεις πιο γρήγορα στον στόχο σου!

#1 Πιες ένα ποτήρι νερό με του που ξυπνάς

Η ενυδάτωση είναι ο Νο1 λόγος για να πετύχεις πιο άμεσα την απώλεια βάρους. Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα ποτήρι νερό σε θερμοκρασία δωματίου, ώστε να αποβάλλεις τις τοξίνες του ύπνου και πιες τουλάχιστον 2 λίτρα νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι σημαντικό να κατανέμεις σωστά την ποσότητα του νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο καφές δεν περιλαμβάνεται στην ημερήσια πρόσληψη νερού που χρειαζόμαστε, όσο και αν τον αγαπάμε, και μην ξεχνάς να έχεις μαζί σου τον θερμό σου για να είναι η υπενθύμιση στον στόχο σου!

#2 Αύξησε τα βήματα μέσα στην ημέρα

10.000 βήματα τη μέρα? Ναι, ακούγονται πολλά, αλλά είναι αναγκαία για να σε κρατήσουν σε φόμα και να σε βοηθήσουν να έχεις πιο άμεση απώλεια βάρους. Τα 10.000 βήματα την ημέρα αντιστοιχούν σε περίπου 30 λεπτά περπάτημα και είναι ανεξάρτητα από την προπόνησή σου. Για να μπορέσεις να εντάξεις το περπάτημα μέσα στην καθημερινότητά σου, επίλεξε είτε να πηγαίνεις στη δουλειά με τα πόδια, αν είναι εφικτό, είτε να κάνεις στο διάλειμμά σου περπάτημα. Το φως του ήλιου θα σου αλλάξει τη διάθεση. Το περπάτημα θα σε βοηθήσει επιπλέον να έχεις διαύγεια, καθώς ενισχύει την καλύτερη κυκλοφορία του αίματος!

#3 Συμβουλεύσου διατροφολόγο

Όπως εσύ η ίδια εξειδικεύεσαι πάνω στον επαγγελματικό σου τομέα, έτσι και η διατροφολόγος σου θα σε βοηθήσει να καταφέρεις πιο άμεσα τη διαχείριση του βάρους σου και κυρίως να αλλάξεις τη νοοτροπία σου σε σχέση με το φαγητό. Όλες γνωρίζουμε τις τροφές που μας κάνουν καλό, αλλά γιατί δεν τις εντάσσουμε στο πρόγραμμά μας? Καθώς αυτός είναι ο κύριος στόχος, αν θέλεις η προσπάθειά σου να μην πάει ξανά χαμένη. Πάμε να ξεκινήσουμε μαζί? Πάτησε εδώ!

#4 Δες το ολοκληρωμένα

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Αν έχεις προσπαθήσει να κάνεις δίαιτα και το έχεις καταφέρει για περιορισμένο χρονικό διάστημα, όπως οι περισσότερες γυναίκες, μήπως είναι καιρός να αλλάξεις τακτική? Καθεμία από εμάς ως γνωστές multitaskers, έχουμε μεταφέρει την φροντίδα και την προσοχή μας σε τόσους πολλούς τομείς, όπως η καριέρα, η οικογένεια, οι υποχρεώσεις, τα πρέπει.. και εμάς μας έχουμε παραμελήσει λιγάκι. Αν θέλεις να κάνεις πραγματικά κάτι για σένα, ο καλύτερος τρόπος θα είναι να το δεις ολοκληρωμένα. Για να διαχειριστείς ισορροπημένα το βάρος σου είναι καλό να ξεκινήσεις παράλληλα άσκηση και ψυχολογία. Άσκηση στοχευμένη στην απώλεια βάρους, ώστε να καις περισσότερες θερμίδες σε συνδυασμό με τη διατροφή και ψυχολογία για να εντάξεις ήπια τη νέα σου ρουτίνα στην καθημερινότητά σου και κυρίως να αλλάξεις τη νοοτροπία σου σε σχέση με την αυτοφροντίδα σου. Δες τον ολοκληρωμένο κύκλο μας εδώ!