Εναλλακτικές μορφές άσκησης για τις γιορτές!

24/12/2023

Είναι η περίοδος των γιορτών και δεν έχεις την ίδια διάθεση για άσκηση? Σε καταλαβαίνω! Είμαστε όλοι στο ίδιο #mood!

Ωστόσο…αν εγκαταλείψεις τελείως την αγαπημένη σου συνήθεια, θα είναι πολύ πιο δύσκολη η επανένταξη. Πάμε να δούμε μαζί 3 εναλλακτικές μορφές άσκησης που μπορείς να κάνεις αυτές τις γιορτές!

#1 Περπάτημα

Το περπάτημα στη φύση είναι ευεργετικό. Έχει αποδειχθεί πως η επαφή με τη φύση μπορεί να σε βοηθήσει να αποβάλλεις το stress, να έχεις διαύγεια και καλή διάθεση, καθώς με κάθε μορφή άσκησης παράγονται ενδορφίνες, οι γνωστές ορμόνες της χαράς. Με 30 λεπτά περπάτημα στη φύση μπορείς να κάψεις έως και 100 θερμίδες ενώ με 1 ώρα περπάτημα καις έως και 200 θερμίδες. Επιπλέον, 10 λεπτά έκθεσης στο ηλιακό φως μπορούν να έχουν θαυματουργά αποτελέσματα στη διαχείριση του άγχους και των στρεσογόνων καταστάσεων.

#Yoga

Η Yoga αποτελεί παγκόσμια τάση στον χώρο της ευεξίας. Αν δεν έχεις δοκιμάσει ακόμη, σίγουρα θα γνωρίζεις κάποι@ που να έχει συνδεθεί απόλυτα με το σώμα και το πνεύμα του μέσα από τη Yoga. Έρευνες έχουν δείξει πως με 1 ώρα Yoga μπορείς να κάψεις έως και 160 θερμίδες και να έρθεις σε απόλυτη ψυχική και σωματική ισορροπία.

#Προπόνηση στο σπίτι

Δεν χρειάζεσαι τίποτα για να κάνεις το πρόγραμμα άσκησης στο σπίτι που σου προτείνουμε! Μόνο 30 λεπτά και ωραία μουσική!

Προθέρμανση

  1. 15 καθίσματα
  2. 5 Walk to plank
  3. 15 ραχαίους
  4. 15 κοιλιακούς

X2 φορές

Κυρίως μέρος

  1. 20 προβολές
  2. 20 Jumping jacks
  3. 15 άρσεις λεκάνης με τα πόδια στον καναπέ
  4. 15 βυθίσεις
  5. 30 Mountain climbers
  6. 20 Criss cross

X2 φορές

Και μην ξεχνάς! Μπορείς να έρθεις στην παρέα μας και να γυμναστούμε μαζί από το σπίτι!

By Eirini Zachou