Πρωινή ρουτίνα που απαλύνει τον πόνο στη μέση

04/02/2024

Έχεις έντονους πόνους στη μέση? Το πρώτο πράγμα που καλείσαι να κάνεις είναι να συμβουλευτείς τον ορθοπαιδικό σου για να αναγνωρίσεις το μέγεθος του προβλήματος. Η πρωινή αυτή ρουτίνα θα σε βοηθήσει να μαλακώσεις τον πόνο και να έχεις μία καλύτερη και πιο λειτουργική καθημερινότητα.

#1 Cat’s pose

Μείνε στη θέση για 30΄΄ και επανέλαβε για 2-4 φορές. Μπορείς να βάλεις και την αντίθετη κίνηση στην άσκηση.

#2 Child’s pose

Μείνε στη θέση για 30΄΄ και επανέλαβε για 2-4 φορές. Ακούμπησε τους γλουτούς στις φτέρνες και το κεφάλι χαλαρό στο έδαφος.

#3 Knees hug

Μείνε στη θέση για 30΄΄ και επανέλαβε για 2-4 φορές, Αγκάλιασε τα γόνατα και προσπάθησε να σηκώσεις απαλά τη λεκάνη από το έδαφος.

#4 Hip release

Μείνε στη θέση για 30΄΄ και επανέλαβε για 2-4 φορές. Ακούμπησε τη φτέρνα στο αντίθετο γόνατο, σήκωσε και αγκάλιασε το πόδι που είναι στο έδαφος.

Μπορείς να εντάξεις στην καθημερινή σου ρουτίνα αυτές τις ασκήσεις που θα ανακουφίσουν λίγο τον πόνο, αλλά μην ξεχνάς πως η καλύτερη θεραπεία είναι η άσκηση, η ισορροπημένη διατροφή και η καλή ψυχολογία!

JOIN US!